Uniform

Het uniform bestaat uit een das met dasring, een blauwe spijkerbroek en een blouse. Op de blouse bevinden zich diverse insignes die per speltak verschillend zijn. In de zomer kan de speltakleiding bepalen dat het T-Shirt, evt. in combinatie met de das, voldoende is. Per speltak is er een andere kleur blouse:

De das en naambandje/groepsbadge (installatiepakket) is te verkrijgen via de groep. De rest moet je zelf aanschaffen bij de scoutshop, o.a. te vinden in Eindhoven:

Scoutshop Eindhoven
Cahorslaan 20 (Achtse Barrier)
Mailadres eindhoven@scoutshop.nl
Telefoon 06 – 12266308

Dinsdag van 19.00 tot 20.00 uur
Donderdag van 19.00 tot 20.00 uur
Vrijdag van 19.00 tot 20.30 uur
Zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur
www.scoutshop.nl/winkels#Eindhoven

In de zomervakantie zijn ze doorgaans een aantal weken gesloten. Controleer altijd even de actuele openingstijden via de website!

Algemeen:
Roverblouse€37.50

* Onderdeel van het installatiepakket

Installatiepakket

De das, dasring, installatieteken, speltakteken, het naambandje en de groepsbadge (installatiepakket) kosten samen € 27,50 en zijn te verkrijgen via Joyce en Jurgen, deze dienen contant betaald te worden. Na het overvliegen naar een nieuwe speltak hoeft er geen nieuwe das en dasring te worden aangeschaft. Het installatiepakket is dan €8,-.

SBW-Kleding

Verder hebben we bedrukte t-shirts en truien met het groepslogo in diverse maten. De t-shirts kunnen gebruikt worden als uniform in de zomer en de truien in de winter (als het mag van de leiding). De t-shirts kosten € 15,- en de truien €30,-. Ook deze dienen contant te worden afgerekend.

Voor meer informatie kunt u terecht bij Joyce en Jurgen. Zij zullen aanwezig zijn op aanvraag via de mail.